Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Καλό μήνα!

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλες και όλους! Ελπίζω να σας βρήκε καλά ο Φλεβάρης γιατί εμένα με βρήκε κρεβατωμένη με πυρετό... Δεν το βάζουμε κάτω όμως, έχουμε πολλά να κάνουμε!

Αυτό το καιρό κάνω τα πρώτα μου βήματα στο scrapbooking, πολύ αργά θα έλεγα αλλά που θα μου πάει! Μια από τις πρώτες μου λοιπόν απόπειρες είναι να φτιάξω ένα ημερολόγιο για το γραφείο μου. Είπα να το κάνω σιγά σιγά και όχι όλο μαζί έτσι ώστε όσο μαθαίνω να κάνω και καλύτερα layouts. Με αυτό το τρόπο το ημερολογιάκι μου θα αποτελέσει και ένα είδος "ημερολογίου" της εξέλιξής μου στο άθλημα. Όλες οι παρατηρήσεις και οι ιδέες δεκτές!







12 σχόλια:

  1. παρα πολυ ωραιο.Μου αρεσουν πολυ οι πεταλουδες και τα κουμπια(εγω τα βαζω σχεδον σε ολα οσα κανω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Ελευθερία!!!! Κι εμένα με πυρετό με βρήκε ο Φλεβάρης αλλά δυστηχώς όχι κρεβατωμένη γιατί και τα παιδάκια μου είναι με πυρετό!!!!! Αχχχχχ ελπίζω να περάσει γρήγορα

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφο δεν λέω όχι αλλα θα μου άρεσε κάτι σε πιο κάουντρι με καρό κίτρινο και μπλε καρό. με λουλουδια ή με πράσινο ριγέ με μπουκάλια για την κουζιναπερνα και απο το πσιτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο!Καλό Μήνα!κα περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ....ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΩΡΑΙΟ...ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ....ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ?...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περαστικά σου!Πολύ όμορφο ημερολόγιο και έξυπνη η σκέψη σου για την εξέλιξη!
    Καλό μήνα και πάλι περαστικά και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μέχρι στιγμής τα πάμε περίφημα!!!!!!Η συνέχεια πιστεύω θα είναι συναρπαστική!Μπράβο Ελευθερία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Harmony!!
    Πολυ ομορφα για αρχη! Ειδικα το πρωτο μου αρεσει πολυ! Ειμαι σιγουρη οτι θα εξελιχθεις γρηγορα , το εχεις!! :) Εγω βεβαια δεν εχω ασχοληθει καθολου με scrabooking αλλα σιγουρα ειναι μια πολυ ωραια ασχολια! Καλες δημιουργιες σου ευχομαι! Καλη μερα! :>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι πολυ ομορφο.φαντασου τι θα φιαχνεις σε λιγο καιρο αν αυτο ειναι η αρχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα.!πολύ ωραίο το ημερολόγιο..με χρώματα φωτεινά..είναι μια τεχνική την οποία δεν έχω δοκιμάσει αλλά μου προκαλεί τρομερό ενδιαφέρον!θα χαρώ πολύ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή