Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Ατζέντα ταξιδίου

Η οργάνωση στα ταξίδια είναι must! Επειδή εγώ λοιπόν κάνω αρκετά ήταν θέμα χρόνου να καταπιαστώ με μια σχετική σημιουργία! Έφτιαξα λοιπόν μια ατζέντα με σκοπό να τη χρησιμοποιώ στα επαγγελματικά ταξίδια και έβαλα μέσα όλα τα καλούδια που μπορεί να φανούν χρήσιμα! Για τη διακόσμηση έχω χρησιμοποιήσει χαρτιά από διάφορες συλλογές αλλά και αναμνηστικά από προηγούμενα ταξίδια.

Τα δυο εξώφυλλα τα έχω ντύσει με το διάφανο αυτοκόλλητο που χρησιμοποιούμε για τα σχολικά βιβλία ώστε να αποφύγω γρατζουνιές και βρωμιές. Η ατζέντα δένει με μια δερμάτινη λωρίδα που έχω στερεώσει στο πίσω μέρος με μεγάλα πριτσίνια.


Την έχω φτιάξει σε μορφή ακορεντεόν έτσι ώστε να πιανει λιγότερο χώρο. Μπορεί λοιπόν να την ανοίξει κανείς και από τις δυο μεριες!

Έχω βάλει μέσα πολλά και διάφορα, από σημειωματάριο και ημερολόγιο μέχρι θήκες για εισητήρια και φυσικά τσέπες!

Αριστερά υπάρχει ένα ημερολόγιο ενώ δεξιά θήκες για εισητήρια και μια θήκη για χαρτάκια post-it (κάτω δεξιά).

Αριστερά μια έχει μια τσέπη ανοιχτή από πάνω ενώ δεξιά έχω προσθέσει ένα σημειωματάριο.

Δεξιά μια έχει μια ακόμα τσέπη που κλείνει ενώ αριστερά έχω προσθέσει μια ακόμα θήκη που μπορεί να βάζει κανείς τα χαρτιά που χρησιμοποεί πιο συχνά όπως εισητήρια.



3 σχόλια: