Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Πρώτες προσπάθειες bookfolding

Καλημέρα και καλό μήνα!
Τους περασμένους μήνες αποφάσισα να δοκιμάσω να ασχοληθώ με bookfolding. Έκανα μερικά λοιπόν βιβλία για δωράκια. Ξεκίνησα με φύλλα και μικρές λεξούλες, και έφτασα μέχρι ένα λεξικό οικονομικών όρων με 1200 σελίδες για την βαφτιστήρα μου.

Είναι απαιτητικό άθλημα δεν λέω, βγάλε πατρόν, μέτρα μια-μια τις σελίδες, δίπλωνε πάλι μια-μια τις σελίδες, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο. Ειδικά άμα παίξεις και λίγο με τα εξώφυλλα το αποτέλεσμα είναι τρέλλα!











2 σχόλια:

  1. Ελευθερία μου καταπληκτικά! ! ! Δέν έχω λόγια μού αρέσειπολύ ,αλλά δέν έχω δεί πουθενά πώς γίνεται ,μπράβο σου τελειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελευθερία μου καταπληκτικά! ! ! Δέν έχω λόγια μού αρέσειπολύ ,αλλά δέν έχω δεί πουθενά πώς γίνεται ,μπράβο σου τελειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή